torsdag 28 maj 2009

Varför sover jag inte nu kan man undra

Klockan är aldeles för mycket och jag ska upp om några timmar, har haft en riktigt jobbig dag mentalt och har svårt att slappna av just nu.

Imorgon går jag åtminstone en ganska bra tid, och hinner med en redig långpromenad med Stellan, förhoppningsvis med sällskap.

Nu har jag precis anmält mig till två tävlingar till, Bollebygd och Hässleholm. Längtar tills nästa tävling. På lördag ska jag upp och träna på klubben, har en del jag måste få fason på. Förhoppningsvis får jag till ett träningstillfälle med Veronica ganska snart också - det behövs!
Har haft en riktig sakna-mamma-dag idag, gråtit mycket men inte hjälper det. Jag skulle ge vad som helst för att pussa på de där underbart mjuka kinderna bara en gång till.
En extra stor kram till Emmaslemma som fyller år idag, har varit i Villa Medin och ätit den mest förträffliga tårtan ever. Jag är fortfarande proppmätt! Kan dessutom tillägga att den dessutom var ännu godare än den ser ut.



Bara för att du är extra långt borta så saknar jag dig ännu mer... Hade behövt somna i dina armar i natt.

5 kommentarer:

agilitydream sa...

Tack för kommentaren i min blogg. Jag håller med dig, tävlingen i Falkenberg var väldigt bra arrangerad. Jag kommer definitivt att åka dit igen.

agilitydream sa...

Jag är lite osäker på när nästa tävling blir. Eftersom det gick lite illa i Falkenberg efter vårt långa uppehåll skulle jag vilja fokusera mer på träningen. Vet i alla fall att vi är anmäla till Borås, Ulricehamn och Varbergs kvällstävling.

agilitydream sa...

Det var helt klart en bra igenkänning. ;) Ops, nu blev det tre kommentarer i rad. Hoppas det inte gör nåt.

AnnaElin sa...

Åh, Elin..! Jag hoppas du vet att du ALLTID kan ringa mej! Tur att du har Emma..! KRAM!

agilitydream sa...

Hej, visst blir det snapphanefejden.........ska du dit? Kram