onsdag 15 juli 2009

Ännu mer perfekt.

Gårdagen fortsatte i det perfektas tecken.

Hade ett träningspass tillsammans med Camilla & Elliot på en gräsmatta i närheten, tränade "stanna", inkallning och lite annat. Var som alltid väldigt trevligt och det är så himla härligt att se Camilla utvecklas som matte på det här viset, man ser hur Elliot bara trivs med allt mer och mer.

Hade kunnat fortsätta träna hur länge som helst kände det som, men helt plötsligt hade vi hållit på aldeles för länge och hundarna var trötta. Körde lite med Stella också då jag hade henne som "visningshund" och hon var duktig! I "kvar" så kunde jag springa ifrån henne, leka med bollen jag hade i handen och busa runt med Elliot utan att hon rörde sig ur fläcken... Ofattbart svårt för henne så jag var väldigt stolt över henne.
Kom hem aldeles svettig då det hade varit riktigt varmt ute, solen legat på länge. Vid halv sex satt jag utanför botaniska för att vänta in Anna som var på väg dit. Satt med min Magdalena-Graaf-pocket, som är så himla bra. Sedan tog vi en kringelikrokpromenad runt Botaniska, tittade på vackra blommor, njöt av omgivningen och bara pratade ikapp.
Sen åkte vi hem till Anna, lämnade hennes bil och promenerade tillbaka till Linné, där vi satte oss på lilla Tavernan på Olivedalsgatan och avnjöt en toppengod middag, jag beställde in exakt rätt maträtt för en gångs skull och vi delade på en flaska vin och bara hade det riktigt bra.

Tog en runda upp till lägenheten och sa hej till systrarna, blev lite utskällning och lite peptalk :-) Vi är bra på det Anna och jag.

Fortsatte till RumpanBar där vi satte oss för lite mer alkoholintagande, Anna var party och beställde Strawberry daquiri och jag var lite mer off och drack öl. Beställde det mörkaste ölen de hade och fick en sketen lager. I don't like lager.

Men det var bara att bita i det sura äpplet och smutta i mig ölen. Fortsatte ha lika trevligt, bara satt och pratade skit, om allt som händer, har hänt och kommer att hända :-) Du är bäst Anna!

1 kommentar:

Camillaaaa sa...

Nu skrev jag till Anna att hon får bestämma öl-kväll-dag! Bra va? hihi.