måndag 27 juli 2009

Snart kör vi på med freestyledebuten!

Japp, nu är det allvar! Imorgon så träffar jag och Stella Sarah för lite freestylecoaching! Nu jäklar ska vi få ihop ett riktigt program och vecka 33 ska vi starta i våran första freestyleklass! Haha, jag kommer inte att se klok ut...

Men jag har sagt i två år nu att jag ska sätta ihop ett jäkla freestyleprogram, så nu jäklar måste det hända något... Stella är så duktig, och om bara matte kan få ordning på sig själv så ska det nog kunna bli något bra utav det.

Dock börjar jag undra om inte Sarah har dåligt inflytande på mig, när jag helt plötsligt sitter och planerar utgång på en tisdag! När jag ska öppna kassan dagen efter och allt... Jaja, man får väl ta och leva lite! ;-) Haha.



Massa tusen pussar och kramar till finaste Janis idag!

3 kommentarer:

AnnaElin sa...

Det kommer gå jättebra! =D

Sarah Carlsson sa...

Som sagt, man lever bara 1 gång ;)

Anonym sa...

Då kanske jag också skall våga tävla..hmm ;)