tisdag 28 juli 2009

Tack Chilli

Chilli beslöt sig för att väcka mig ur min skönhetssömn genom att kräkas två decimeter ifrån mitt huvud. Tack för det! Jag som låg så himla gott och dagdrömde halvt och halvt sovande... Det finns ju inget bättre. Men nej, Chilli har kommit på ett nytt sätt att väcka matte... Ja, det var effektivt kan jag ju tillägga.

Det blev ingen frukost idag, bara en kopp kaffe. Ska äta brunch för mig själv istället vid ett-tiden.
Jag har tillbringat en liten stund med att färga mina ögonfransar och ögonbryn! Lite skojigt, det har jag bara gjort hos frissan förut. Kan tillägga att när man läser varningstexten "låt det ej färgen fastna på huden" så ska man ta det på allvar... Men men, nu har jag eyeliner under ett öga som jag inte behöver tvätta bort..
Nu ska jag och Stella ta fram ett par kastruller och leka lite våldsamt med, så det skramlar och har sig ordentligt! Sen ska jag nog ta och klä på mig lite, för snart blir det träning....! Solen skiner ute och allt! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg tjej! ;) & Hoppas att Andreas vill träna oss!

Anna sa...

Du är så fantastiskt vacker Elin, trots grimaser. :D