onsdag 8 juli 2009

Det har varit fullsmockat på jobbet idag, efter vårat reklamblad kom ut igår. Har varit mycket och göra och vi har verkligen sprungit oss svettiga, var bra trött när jag kom hem.
Men ingen tid för vila då inte ! ;-)

Efter en stund kom Malin & Ella, sen tog vi bilen ner till Tippen där vi gick varv och pratade skit. Hundarna sprang omkring och levde livet, Stella höll sig sådär två km från oss. Känns bra för matte att vara behövd... Inte!
Ella däremot hade vett nog att hålla sig lite närmare mig och Malin.




Var jättehärligt att träffa båda tjejerna en stund! Stella var trött när vi kom hem och jag också, det riktigt dunkar i fötterna på mig nu. Stella har till och med ätit en stor portion mat till. Hon åt under dagen och åt även två portioner igår! Jag är överlycklig över min hunds aptit och hoppas att hon också är inne i en upptaggningsfas för att kicka ass i helgen! Vi behöver alla krafter vi kan få så det är bra att Stella passar på att äta så bra :-)
Chilli däremot blev inte överlycklig när hon såg Ella komma invalsande i hallen efter våran promenad, men hon stod en stund och tittade på Ella, bara dm ifrån henne, när jag höll i Ella. Och hon verkade faktiskt ganska så lugn, men sen smet hon in i sovrummet och la sig i sängen för bästa utsikten (plus att hon vet att Stella vaktar sovrummet till 100%)

1 kommentar:

jessi sa...

haha fan vilka sjuka djur du har;)
jag trodde jag hade det men har nog ändrat mig nu:)