onsdag 8 juli 2009

Det närmar sig...!

Det närmar sig helgen, och jag sitter just nu och tittar igenom deltagarlistan för att se vilka man kommer att träffa på :-) Ser att det är 70, 70 och 84 starter i Stellas och mina klasser, känns som att det kommer att bli en låååång dag.
Imorse körde Stella och jag en liten hoppövning ute i trädgården, för att träna in ett hoppkommando som sitter bättre än vad det gör nu. Ska kunna ta Stella mot ett hinder, och om jag inte ropar hopp - ja, då ska hon inte hoppa. Det är tanken i alla fall och blir samtidigt att jag tränar in mina handsignaler mer och mer då.

Imorgon blir det en date till med Camilla & Elliot, vi ska åka upp till klubben för att hämta mitt koppel och låta Elliot titta på hindren lite, får se vad han tycker om dem :-)

Det har varit en lugn kväll här hemma, har klickat lite med Stella och tagit en liten kvällspromenad, busat runt i skogen och gjorde några sökövningar. Nu hoppade hon precis upp i soffan bredvid mig, tyvärr nöjer hon sig icke med att ligga stilla bredvid mig utan måste ligga uppe på mitt bröst, frenetiskt slickandes i mitt ansikte...

1 kommentar:

Camilla sa...

Elliot kommer inte fatta någonting idag! Haha, han e ju trots allt en kille! ;) Längtar!