onsdag 22 juli 2009

Changeling.

Det har blivit lite ändrade planer för mig och Marie med vårat boende i Hässleholm, då Hanna messade tidigt i morse med tråkig information om en snuskig håla. Så tack, tack till alla skåningar och andra hjälpsamma vänner o släkt som hjälpt mig att leta efter, och till slut hitta ett perfekt boende för oss!

Bestämde oss också för att åka tidigt imorgon bitti, då Marie behövde några extratimmar idag för att sova i kapp. Så imorgon, klockan fem lämnar vi Göteborg för Hässleholm.

Idag har jag äntligen varit på Telia för att köpa ny mobiltelefon, det blev till slut en rosa Sony Eriksson C905, cybershot. Den är himla fin, och verkar bra - så än så länge känns det bra!

Men när jag stod där inne på Telia så kände jag plötsligt hur det högg till i magen, skyndade mig hem, och i bilen så hann jag skrika högt tre gånger av smärta. Sen har jag fått ligga ihopkurad i sängen, med en vattenflaska med kokhett vatten i mot magen. Proppade i mig sex värktabletter och efter ett par timmar av extrem smärta så gick det över... Usch vad jag inte tycker om att vara tjej ibland.

När jag mådde lite bättre så blev vi upphämtade av Sarah och Combat, som vi tog en promenad tillsammans med nere på Tippen. Var som alltid trevligt med sällskap av dem två.

Jag har gjort chilli-torsk-grytan nu på kvällen, skönt att äntligen få in lite luncher i frysen! Hinner aldrig laga mat känns det som, eller så glömmer jag bort det!

Håll tummarna för oss nu när vi åker till Hässleholm för tre dagars tävlande! :-)

2 kommentarer:

Camilla och terrier terroristerna sa...

Lycka till i Hässleholm!

Camilla sa...

Jag håller tummarna för dig! Lycka till!