torsdag 9 juli 2009

Dumma familj.

Min familj verkar vara helt och hållet inställd på att inte vara hemma samtidigt. Asien, Barcelona, Hultsfred - TAR DET ALDRIG SLUT?!

Skämt åsido så är yngsta hemma från språkresan nu, ska bli vääääldigt spännande att höra om hennes äventyr där. Får se om hon fick nytta av badbollen hon fick :-) Jag tror hon är brun, så jag tror hon fick det. Mellansyrran är nu på väg/redan i (vet ej vilket) till/i Hultsfred för ett par dagar där, hon ska styra kosan hem på söndag hon. Hoppas det, får då vankas det picnic tillsammans med min älskade lilla familj. Den är inte fulländad min familj längre, men de jag har - betyder mer än någonting annat för mig.


2 kommentarer:

Mats Fahlgren sa...

Älskade Elin,
Jag vill också samla ihop min fina familj.
Ska man behöva skaffa en vallhund...? :-)
men vi ses på lördag och söndag!
Puss
papi

Veronica sa...

Hej! Kan inte du maila mig så jag får din mailadress: veronica@crea-diem.net :-) Veronica