lördag 11 juli 2009

Morgonpigg jovisst.

Natten innan tävlingar sover jag alltid rätt dåligt, jag blir nervös kvällen innan och har svårt att sova. Igår kväll gick det dock riktigt bra, det var sen under natten jag råkade ut för mina ganska så välkända problem. Som innebär att sova så lätt att man vaknar hela tiden och tror att man har försovit sig.

Nu ska vi bara packa in oss i bilen och åka, så fort jag fått i mig allt kaffe. Sen åker vi till Mölndal för att hämta upp Sarah - sen börjar den ofattbart långa färden på en hel halvtimme till Bollebygd!

Förra årets tävlingar i Bollebygd gick riktigt bra, vi blev placerade och fick med oss massor med priser hem (grymt) bland annat den här fina handmålade fina kaffemuggen som jag använder nästan varje dag. :-)

1 kommentar:

Camilla sa...

Heeejjaaa heeejjjaaa! :)