torsdag 2 juli 2009

Stella flåsar, jag svettas.

Vi har faktiskt gjort en liten debut idag - skulle man kunna kalla det. Vid nio åkter jag och Stella upp till GMBK för att träna lite agility, andledningen till att vi inte vågat oss upp dit tidigare är att det ligger en skjutbana precis in till brukshundklubben. Men nu när vi åkte dit så sent så var det inga skott! :-)
Har tränat blindbyten, staket, högerslalom och lite kontaktfält. Det gick riktigt bra och jag var nöjd med Stella efteråt. Men hjälp vad svettigt det blev, hade på mig långärmad t-shirt och långbyxor, inga tjocka kläder, för att undvika de värsta flygfäna som kommer fram när solen gått ner. Det rann om mig... och Stella flåsade riktigt bra.
Idag har jag lämnat in min mobil hos Telia, för sista gången. Nu är jag trött på det här, den har varit så jäkla kass och haft inne den på lagning så många gånger, så nu ska jag ha mina pengar tillbaka! Killen i disken var det inga problem att övertala, "den är kass helt enkelt" sa han och tog emot den, nu är det bara folket på Samsung som ska "ta beslut". Så jag står utan mobiltelefon för närvarande, men får förhoppningsvis en till låns så fort kollegan tillfrisknar :-)

Bilden är tagen av Agneta Spiik, på kursen för Andreas i tisdags.

2 kommentarer:

Laban sa...

Jaha, Samsungmobilen är usel. Vilken modell rör det sig om?

Och vilken blir nästa mobil?

Själv uppgraderade jag till en Sony Ericsson W995; fullspäckad med utensilier är den; spörjer jag: hur länge kommer den att hålla?

sara sa...

gud vilken fin bild!
ni är så snygga!