söndag 5 april 2009

Är trötthet ett vårtecken?

Jag är groteskt trött, huvudet känns svullet av alla nya intryck jag har tagit in under helgens kurs. Mina ben värker, benhinneinflamation igen och jag undrar hur tävlingen kommer att gå nästa helg. Jag behöver gnälla lite, men egentligen har jag haft en bra helg. Kursen har gått bra, trots irriterande avbrott (som vanligt). Har lärt mig massor om att läsa hund och istället för Stella, som löper, så har jag haft med mig Annas Nellie. Hon har varit jätteduktig...! Roligt att träna med en hund som inte är ens egen ibland också. Snart tänkte jag ta itu med Ebba också.. ;-) Nästa vecka kommer vi att bo i Linné jag och Stella, så kanske får tid för det då.

När jag var ute med Nellie idag på lunchen så fick vi se några vårtecken, ett par pökande grodor (mitt på stigen!) och vårens första tussilagoknoppar. Helt underbart. Det finns inget som tussilago.



you go girl!

3 kommentarer:

Laban sa...

Jösses!

Vilket fotografi. (Det med grodperspektivet alltså.)

AnnaElin sa...

You go too girl! =P Vi ses imån! Och resten av veckan! Moahahaha! Åh vad jag ska trackassera dej..! Längtar till lördag!

Jessica sa...

snacka om att fånga ögonblicket!:)