fredag 3 april 2009

Jag är en glädjespridare.


Att jag är en glädjespridare, det fick jag höra på jobbet idag av en kund. "Att någon som har ett leende som du har kan sprida glädje på det viset det gör mig varm i hjärtat", det sa en man när det var hans tur i kön. Det gjorde mig glad... :-)

Har precis avslutat ett pass Freestyleträning utomhus, vi har varit ute på gräsmattan i gården och dansat runt lite. Nu när jag äntligen har valt låt så har jag haft head-setet i öronen och Stella har studsat runt mellan mina ben. Hon är jätteduktig, men överenergisk och svårkontrollerad ibland. Hon vill så mycket, så ofta och det är inte att matte hinner med och har koll på sina egna lemmar.


3 kommentarer:

Laban sa...

Det ser ut att vara två olika Elin.

Elin på den lilla bilden ser ut att ha ätit mindre omelett och mer snask.

Laban sa...

Det har blivit en ny Elin på det lilla fotografiet jämfört med då jag härförleden skrev å detta blogginlägg. :-)

agilitydream sa...

Ytterligare en fin bild på dig. Jag håller med mannen som gav dig komplimangen. :)