torsdag 9 april 2009

Sover som en häst.

Snart så somnar jag stående, jag är totalt dödstrött. Har gäspat hela kvällen... Vi har haft en stressig dag på jobbet, mycket kunder och många pris/skylt problem som har försvårat arbetet. Var väldigt skönt att få sluta så tidigt som 16.00 idag. Det ska jag göra imorgon också, sen ska jag hem - hämta upp saker som ska med till tävlingen på lördag och efter det blir det påskmiddag här hemma hos pappa.

Nu ska jag skriva ihop en liten checklista för tävlingen, se till så jag inte glömmer något. Ska få med mig rätt saker imorgon bara, så ska det nog lösa sig. Jag har dessutom med mig en mänsklig vägvisare - så då ska allt nog lösa sig ännu mer. Jag ska för övrigt ut och träffa den mänskliga vägvisaren nu, dock utan sin fyrbenta följeslagare.

Inga kommentarer: