lördag 18 april 2009

Så'äre'dags igen.

Imorgon bär det av mot Borås, tävling för andra helgen irad. Tyvärr får vi dock åka dit själva... Något som inte ingick i planeringen. Jag känner mig lite nervös, men mest för att det är kvällen innna och att jag snart ska gå och lägga mig. Jag kommer inte ha några problem att vakna imorgon, det är det sista som händer. När jag verkligen vill och ska gå upp tidigt - då finns det ingen risk att jag försover mig.

Jag har inte riktigt packat klart än, jag har inte bestämt riktigt vad jag ska ha med mig än. Jag babblar, det gör jag när jag är nervös. Om man nu kan babbla när man skriver... Ja, ni förstår vad jag menar.

Stella verkar samla energi i alla fall, just nu mumsar hon i sig sin tredje portion mat för dagen. Något som knappt syns i den här lägenheten, en ätande hund - ja visst, vi har en katt som inte KAN bli mätt, och en hund som aldrig är hungrig. Hrm. Men glad är matte att hon laddar upp ordentligt i alla fall...!

Håll tummarna för oss imorgon!

Godnatt!



Inga kommentarer: