tisdag 7 april 2009

Grönt är skönt...!










Det blev sexhundra spänn på blomsterlandet till slut. Det är farligt att gå in i den butiken, jag bränner alltid minst 400 spänn när jag är där. Området med krukor är det farligaste...! Det finns så himla mycket snyggt att man knappt vet var man ska titta. Det höll jag mig dock ifrån idag. Klappade mig själv på axeln när jag gått ut...! Men en hel del växter, blommor och fröer blev det dock. Har planterat en massa och det har blivit jättefint. Ska tillbaka och köpa fler väggamplar till balkongen. Tyckte de var så himla snygga!
Nu har jag flyttat till pappa, jag och Stella flyr ifrån Frölunda under påskveckan. Kommer att smälla en hel del där ute nu, och det sista jag vill ha är en vettskrämd hund nu veckan inför tävlingen.
Jag, Anna, Stella och Nellie har precis varit ute på promenad kring Slottskogen. Underbart att gå där på kvällstid, inget folk och hundarna kan springa fritt precis hur de vill. Vi har även varit uppe på lekplatsen och miljötränat och lekt. Stella har klättrat på en del konstiga saker och åkt en del rutchkana. Nellie var lite misstänksam, men med några frolic-bitar med sig nästa gång ska det nog gå bra det med :-)

Inga kommentarer: