tisdag 7 april 2009

Mina armar borde amputeras.

Nu har jag och pappa konkat ner soffa och dubbelsäng ifrån mammas lägenhet, sängen till mig och soffan till pappa. Mina armar är så trötta nu att jag knappt orkar lyfta fingrarna över tangentbordet. Snacka om att en dubbelsäng väger en del....!

Nu så har jag monterat ihop sängen, bäddat om. Städat lite grand och tänkte nu åka bort till blomsterlandet och inhandla något att fylla mitt växthus med :-) Får hoppas att tiden går fort, för snart vill vi träna agility. Det känns som att vädret tänker hålla i sig...! Det kom några regndroppar innan, men nu skiner solen någolunda i alla fall.
Den här godingen odlade jag från frö förra året, var oerhört vacker länge. Sen råkade jag glömma bort den ute när frosten kom och den stendog. Dock har jag sett lite livstecken i krukan nu under de varma dagarna. Vi får se vad som händer ;-)

1 kommentar:

AnnaElin sa...

Visst blir man glad av blommor? Tyvärr är mina fingrar långt ifrån gröna... Men jag jobbar på det!
Med tanke på dina armar ska jag försöka vara snäll ikväll..! =P