onsdag 29 april 2009

Nu börjar det hända grejer.

Snart är jag klar med den sista väggen i vardagsrummet och det blir så fint så fint :-)
Nu får vi se hur länge jag bor kvar här, men ska försöka låta bli att tänka på det och inreda och köpa saker som behövs här ändå. Så får vi se om det blir någon flytt eller inte inom den närmsta framtiden.

Både imorse och nu på kvällen efter jobbet så har jag och Stella varit ute och fått gjort lite trädgårdsarbete. Jag har beskurit rosen, klippt halva gräsmattan, sopat, krattat och rensat bort massa gamla pinnar och växtbitar från i fjol. Bilden är tagen förra våren. Det börjar bli riktigt fint där ute nu, nu ska det bara slängas lite skit. Men det orkar jag inte göra nuuuu. För nu är det nämligen säsongsfinal utav Andra avenyyyn. Eller ja, det är repris från igår.

Nu sitter jag och diskuterar agility med Hanna och planeras att jag ska följa med ut till deras agilityoas så snart det går och vara med och träna. Något jag verkligen ser fram emot.

Inga kommentarer: