torsdag 23 april 2009

Jag har ingen varg. Jag har en kossa.

Kan folk sluta kommentera min hund när vi går förbi? Hon är ingen varg!
... däremot funderar jag på om hon är en idisslare. Hon har börjat käka gräs... Jag funderar på om det är det här färska vårgräset som kan tänkas smaka lite extra gott! :-)

Vi har varit nere en sväng på THF för att titta om de fått upp hindren sen förra helgen. Och visst, där stod gungbrädan - men redan saboterad. Så himla tråkigt.. Men vi körde några gånger i alla fall och sen blev det en hel del freestyleträning. Det gick riktigt bra och det trots stora störningar. Så det kändes roligt!
Innan idag så åkte jag och Emma till 421 för att shoppa loss på Cubus, det gick dock inte som väntat. Vi hittade nada, nothing, noll, zero där. Men jag hittade två klänningar på H&M sedan, tro det eller ej. Jag är i vanliga fall inget större fan utav H&M men var mycket nöjd med mina inköp - det blev dessutom ett par vanliga svarta leggings också.
Sen svängde vi upp till Rusta, som har fått in sina efterlängtade agilityhinder! Jag köpte mig självklart ett slalom - fatta att vi kommer att bli grymma på det nu haha :-) Det måste vi bli....

4 kommentarer:

emma sa...

just smashing darling...

AnnaElin sa...

Fabolous honey!
Jag hoppas kunna ringa dej imån, har en del att berätta - fortsättning följer..!
Men, jag har fullt upp som vanligt... Jobbet, stallet och sedan kräftor och räkor tillsammans med några... Men jag lovar att chansa att ringa dej nån stans där emellan! Egentligen vill jag kunna prata med dej utan stress... Men jag vill inte vänta så att du tror att jag glömt dej..!
Du var så underbar i lördags! Det var precis vad jag behövde!
Puss puss!

Jackie& Chip sa...

HEJ SVEJS
Har du oxo en varg??? Säger många till mig oxo,.
Köpt slalomhinder på Rusta okej, har slalom redan-ska dit imorgon o köpa "däcket" ringen
HA DE BRA
Jackie

Anna sa...

Visst är det, men samtidigt det bästa som finns! Det är en av anledningarna att man längtar efter sommaren ju! (Trots att man precis lika gärna kan grilla året om, men det är inte samma sak!)
Riktigt snygg klänning förresten, den randiga!