söndag 26 april 2009

En sån där härlig helg.

Trots arbete under fredag och lördag och ofantligt mycket folk så har jag haft en jättehärlig helg. En sån där helg som man inte vill ska ta slut.

I lördags eftermiddag så försökte Emma och jag att utnyttja den sista kvällsolen och satte oss på Karlssons garage på Linnégatan. Jag fick en Guinness och Emma drack vitt... :-) Efter ett tag gick vi vidare till rumpanbar där vi satt resten av kvällen. Först på uteserveringen i ett par timmar och sen fick vi flytta in istället. Fortsatte med Murphys istället för Guinness... Man får ta det näst bästa ibland. Vi fick sen sällskap av Anna och Mathias och fortsatte ha en jättetrevlig kväll. Av någon andledning kom vi inte hem förrän klockan två inatt och jag var allt lite trött när klockan ringde imorse.

Jag och Stella gick sen ner till THF för att ha öppen agilityträning. Men då informationen inte nått ut särskilt bra om att vi börjat så var det bara Michael och Katrin där med sina bamsevovvar. Jag och Stella tränade lite grand, men det kändes omotiverat ifrån oss båda. Vi behöver motivation, framför allt behöver vi komma tillbaka in i träningen med instruktör! Jag måste ha hjälp.. och måste bli motiverad för att vi ska komma någon vart.


Nu på kvällen har jag varit hos Maggan och firat farmor som fyllde år i fredags, blev även lite fortsatt firande för pappsen :-) Har ätit världens godaste nässelsoppa med ägg, ostpaj med sallad och glasstårta till efterätt. Man behöver inte äta på flera veckor när man varit på middag hos Maggan! :-) Alltid sagolikt gott så klart.

På bilden ser vi Nova som sitter på matte Helenas mage och ja, klappar Stella på huvudet. :-)

Inga kommentarer: