lördag 11 april 2009

Hon var duktig.

Matte var lite småklantig under dagens klasser, och vi drog på oss 10 fel i agilityn. En vägran på slalomen och ett fel i slalomen. Sen i hoppklassen så var vi båda lite för upptaggade, jag blev självsäker när jag såg hur självsäker Stella var på banan. Jag missbedömde och slarvade med min handling. Så vi fick en rivning, två vägringar och ett fel i slalomen. Sammanlagt tjugo fel med andra ord. Det gör verkligen ingenting, för Stella var himla glad, pigg och följsam.
Lite förvånad är jag över problemen med slalomen, då det har gått så himla bra innan. Men det var antagligen ett misslyckat framförbyte som förstörde det ena gången, andra gången vet jag inte ;-)

Nu blir det party med mina käraste vänner, ska bli jätteroligt! :-)

1 kommentar:

Jessica sa...

ni är bäst i mina ögon ändå!