onsdag 15 april 2009

slottis


Vi träffade en ny kompis i förmiddags också! Disa hette vovven och var en bc korsning direktimporterad från irlands gator. Hon busade med Stella och vi promenerade en bit tillsammans, både matte och hund var så trevliga så.

Det är verkligen tjusningen med Slottskogen - gud vad jag älskar att promenera här. Det finns ingen natur som här.


Imorgon kommer att bli en jobbig dag. Ni vet hur jag hatar att klämma in för mycket på samma dag. Det blir för mycket att planera ihop och jag stressar upp mig för mycket.
Jag ska flytta hem till Frölunda imorgon igen, så måste packa ihop vad som ska med hem imorgon bitti. Jag jobbar 8-16 och ska träna agility på Nya varvet 16.45. Då ska jag ha hämtat Stella och mina saker för att kunna åka direkt hem efter träningen. Jag ska även hinna dammsuga här hos pappa och på kvällen ska vi fortsätta att röja i mammas lägenhet. Jag blir matt bara jag tänker på det. Jag har benhinneinflammation igen och det värker i benen hela tiden. Usch, lite gnäll behöver man bli av med i alla fall.

1 kommentar:

Sarah Carlsson sa...

Hejsan
Oj vad glad jag blev över dina snälla ord :) Ja han är helt otrolig min lilla turbotuss, jag vet inte om jag någonsin kommer att kunna förvalta hans kapacitet på rätt sätt, men vi gör vårt bästa :)
Såg att du tränar nere på Nya Varvet och att du tidigare skrivit om handling i något inlägg. Vi är ett gäng som brukar hyra in Annica Aller som kurshållare över 1 helg ca 2 ggr/året. Hon är GRYM! Är ni några stycken ca 6-8 personer som tränar tillsammans iblnd elelr så så rekomenderar jag verkligen att hyra in henne. En helg brukar gå på ca 800-1000:- lite beroende på boendelösning till annica, antal som är med, om man måste hyra planer mm. Hon är dock sjukt uppbokad så man brukar få tid om ca ½ år :)
Va fin din Stella är, tittade på filmerna från K.backa :)Keep up the good work!!