onsdag 8 april 2009

www.varmkorv.nu

Tydligen finns det ett speciellt matställe jag inte har varit på än... Det måste besökas snart. Fett rolig hemsida, väl värd att besöka.

Jag kom hem efter en jobbig dag på jobbet, till en uuunderbar middag. Riktig lyxmat i form av melon, avocado, färska fikon, parmaskinka och svamp. Jag kan lova att det är ännu godare än det ser ut. Tack pappsen!

Nu ska jag och Stella gå ut och kissa, sen blir det sängen. Jag har varit jättetrött idag, skulle lagt mig direkt efter reprisen på Andra avenyn men det blev visst inte så. Nu sitter jag och halvtittar på Debatt och irriterar mig på varenda mening i programmet. Förstår inte vad folk sysslar med. Varför kan inte vuxna människor låta varandra tala till punkt?! Suck.


Så här ser Stella ut för tillfället. Jag installerade bluetooth på datorn för ett tag sedan, bara att klicka till med mobilen, sen finns kortet i datorn inom sekunder. Hur grymt som helst, sladdlöst och gratis. :-) Dä gillar vi.


2 kommentarer:

AnnaElin sa...

Åh, jag måste ta dig dit! Han är alltid trevlig, korven är god och man får ett Jenka efteråt! Och så har han ett fotografi på kungafamiljen på en vit spetsduk på vagnen..! =D
Jag blev tyvärr av med Nellie i morse... Jag blir galen på morsan..! Suck! Vi hörs bejb!

Camilla sa...

Önskar dig en riktigt skön och härlig påskhelg! Sköt om dig, stor kram :)