onsdag 22 april 2009

För det är ingen vanlig dag... idag heller!

För idag är det PAPPAS födelsedag! Det ni...! :-)

Stella och jag var ute på promenad med Hanna & Janis igår kväll, efter lite agilityträning nere på nya varvet. Vi fick bra hjälp av Hanna med kontaktfälts träning och imorgon kväll ska jag gå ner till THF och inviga våra nya hinder... om dom är färdigbyggda vill säga. Nu ska vi sätta igång och träna kontaktfältsträning ordentligt! Jag har lovat Hanna att inte fuska en endaste gång... och det ska jag hålla! :-) Jag har ju kört target ett bra tag men haft problem med att överföra det till hindren, nu har jag fått hjälp med det.
Efter träningen på nya varvet så åkte vi ner till tippen, gick runt där, upp till skogen och sen ner till hamnen och runt Ganlet. Jättevackert som vanligt. Hanna ångade på i bra fart och jag kom halvflåsande efter.. alltid ett par steg bakom.

Stellanbellan har varit kollosalbusig idag, käkat upp tre leksaker ner till smulor och brottats med matte i timmar känns det som. Hon är inte riktigt klok min hund...



(bilden är lånad av Hanna)

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej tjejen! Nej, jag är väl inte så värst aktiv.. :) Vad duktiga ni är, du och Stella, jag blir så imponerad av all er träning! Och tack så mycket förresten! Ha en fin dag! Kram

Anonym sa...

två fina vovvar, kanske tattare t.o.m?hihi