söndag 12 april 2009

Filmer.

Här har vi gårdagens filmer. I första agilityklassen här så började det himla bra, sen skulle jag ha gjort ett framförbyte innan A-hindret, glömde det. Var istället på väg upp på hindret själv och hamnade sen på fel sida. Tror att det kan ha gjort att slalomingången blev lite galen, jag tappade fokus på henne över A-hindret. Så vi fick sammanlagt 10 fel i den här klassen. Matte var jättenöjd!

I andra klassen som var hopp så var vi båda väldigt taggade och pigga på att köra på nytt. Jag hamnade lite bakom henne innan andra tunnelingången, slarvade med handlingen och Stella fortsatte rakt fram. Sen var det som vi tappade fokus ett tag, hon springer utanför ett hopphinder - det vet jag inte riktigt varför. Sen så går bytena och svängarna himla bra ett tag. Sen blir det galet i slalomen igen och vi missar ytterligare en tunnelingång. Så det blev lite tokigt.

Jag känner verkligen att det är min handling som orsakar alla fel, så jag måste få mer hjälp. Jag träffade Veronica som jag gått en handlingkurs för på tävlingen igår. Var jättekul att träffa henne och hon tyckte att vi gjort stora framsteg sen sist hon såg oss. Så det känns roligt. Pratade om att ses för antingen kurs eller privatlektion. Det ska jag försöka få ordning på så snart som möjligt. Vi tar emot all hjälp vi kan få :-)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Elin och Stella!

Tänk vad en resultatlista + google kan göra att man hamnar på nya
hemsidor!

Hoppas du har det bra och njutit ordentligt av det fina påskvädret. Nu är det dags att gå kvällspromenad, blir ett varv runt ön med vovvarna!

Må gott!

/Hanna, Prinsessan Janis och lånehunden Zessi

Jessica sa...

haha det var som fasen vad duktiga ni är!!;) jag är helt mållös!!! sök på maromer på youtube så finns där filmer från tävling o träning med mina pållar;)

HPvarnamnet sa...

Hej Elin! Gud så roligt att se dig och Stella "in action" :) Var ju ett tag sen vi sågt nu, haha ;) Tre år sen, tiden går fort.. Hoppas allt är fint med dig och Stella iaf :)

Kram HP.