måndag 20 april 2009

Ingen vanlig dag idag.

Nej det är ingen vanlig dag, för det är Stellas födelsedag - hurra hurra hurra!

Min yttepyttiga lilla valpis (hon är ju det) fyller hela fyra år idag! Vi har börjat med att fira med mys i sängen, frukost (Stella har ätit hon med) och nu ska vi ut på en promenad i det sköna vädret. Sen blir det märgben, grisknorrar och annat smaskens. Ikväll får vi se vad vi hittar på för något roligt, det blir kanske en promenad ner till skogen, mys i soffan och mera märgben? :-)

Stella tittar på mig så roligt när jag säger ben att det nog får bli så. Hon tycker att det låter som en bra idé hälsar hon. Efter våran promenad blir det jobb för matte, lagom roligt. Hade hellre varit hemma och busat med Stellan. Har haft funderingar på att gå ner i tid på jobbet, känner mig så fruktansvärt stressad just nu. Har hjärtklappning dygnet runt, men pengarna behövs ju dom också. Sen plus pluggandet, hundföreningen, mammas lägenhet, träning, tävling, Stella och Weronica i stallet. Ja, veckan skulle behöva minst en dag till. Men när jag var i stallet igår så fick jag meddela att jag inte kunde fortsätta rida Weronica. Jag orkar helt enkelt inte, det blir som ett tvång istället för mysig avlastning. Jag red ett sista pass inne i ridhuset, vi trotsade det fina vädret. Hehe. Hon var hur fin som helst och det kändes som vi hade kunnat vinna vilken L:A som helst :-) Men men, man ska väl sluta när man är på topp säger dom väl?

3 kommentarer:

Jackie& Chip sa...

GRATTIS STELLA PÅ 4 ÅRS DAGEN
ÖNSKAR CHIP
(SOM BLEV 4 ÅR FÖR 2 VECKOR SEN)
HA EN BRA DAG MED SMASKIGA MÄRGBEN
MVH
JACKIE & CHIP

Camilla sa...

Å min Mirax fyller 2 idag! Grattis till Stella!

Jessica sa...

Grattis till lilla stella!! massa pussar o kramar på både hund o matte!;)