måndag 11 januari 2010

Dagen bara flög förbi!

Trots jobb mellan 11-20 så har dagen bara flugit fram! Har aldrig gått så fort på jobbet förut, och då har vi inte haft så himla mycket att göra heller. Så jag förstår inte riktigt vad som hände, men fler sådana dagar tack!
I förmiddags blev det promenad med tjejerna, härligt med sol i kylan och flickorna var pigga och glada. Körde ett litet lydnads-shaping-pass i köket med Freja efteråt och tränade främst fot-placering och läggande under gång. Går riktigt bra med läggandet!
Har även börjat med att lära in "stå" nu, och det är tråkigt... Vet inte riktigt hur jag ska få in det bra.

Igår kväll hade jag och Hanna ett mycket, mycket avancerat träningspass via MSN och jag har tack vare utfall genom lägenheten fått en rejäl träningsvärk - det var ett tag sen ska ni veta. Imorse var det inte särskilt mycket, men nu på kvällen har det blivit värre... Jag grymtar bara jag måste resa på mig. Men jag har firat denna hemska värk med att göra 50 situps! Och tänker fortsätta med lite annat när jag har bloggat färdigt! :-) Känner mig faktiskt lite stolt. Jag ska försöka att hålla i det här, åtminstone 4 dagar i veckan. Pepp, pepp!

Pappa har varit snäll och hjälpt mig att fylla i min blankett för ansökan om F-skattsedel. Snacka om att man ångrar att man valde kursen Hinderbyggnad istället för Småföretagandekursen på gymnasiet nu. Jag fattar verkligen noll av det här med moms, sociala avgifter, bokföring, bokslut och överskott och hit och dit. Suck.

Längtar dock till sommaren

3 kommentarer:

Jeanette & flocken sa...

tjoo..ja du inte lätt med alla lappar man skall fixa med ;)....vart jobbar du nånstans??
haha kul med träning genom msn..inte dåligt det :P
kramkram

Veronica och Izla sa...

Tack för tipsen! Synd att du missar kursen... men jobb är ju bra, behövs för att gå många fler kurser :-)

Det ska bli skönt när det närmar sig tävlingssäsong igen, sommaren är ju underbar för agilityn :-)

Ha det gott! :-)

Hanna sa...

Gjorde du dagens övningar jag skickade via SMS?
Kram kompis!