torsdag 21 januari 2010

Good and bad.

Torsdag, som alltid ska vara en bra dag i min kalender, började bra och jobbet har flutit på som det ska...
Köpte lite mer halsbandsatteraljer på lunchen, bland annat ett nytt nästan genomskinligt tyg som jag ska ge mig på. Får se om det kan bli något snyggt av det. Efter jobbet bar det av hem, hämta tjejerna och sedan bege sig till Delsjön där det blev en närmare två timmars lång promenad med Emma, Hanna, Sarah och närmare tusen tassar sammanlagt. Som vanligt var man som tjockisen sist i gympan i skolan, helt hopplös.
Torsdagar brukar vara så bra, men helt plötsligt känner jag mig inte så bra. Blir antagligen sängen på en gång nu, så får vi hoppas att det går över till imorgon bitti. Drar i mig en knäckemacka eller liknande till middag och drar täcket över huvudet istället.
Man kan inte vara glad alla dagar, så enkelt är det...

1 kommentar:

Hanna sa...

God kväll kompis! Upp med hakan... Tack för en flummig promenad med tokigheter som änglar i snön, grodhopp och joggingbett. Sov gott...