onsdag 13 januari 2010

Två klara! Many to go :-)

Tydligen så behöver man fylla på glykol även i MIN bil då och då. Och efter lite krångel med motorhuv, rätt glykol, bruksanvisningen och locket till behållaren så kunde jag äntligen sätta mig i bilen och åka hem från jobbet.
Åkte hem, hämtade tjejerna och gick en kisserunda sen så åkte vi hem till Maria alla tre där det blev en omgång vid symaskinen. Blev bjuden på middag och mer halsbandstillverkning.
Har tråcklat färdigt två halsband nu och bildresultatet ser ni här :-) Jag är faktiskt väldigt nöjd med min halsbandsdebut! Man blir helt fast så nu längtar jag efter att köpa nya tyger och nytt band så jag kan göra fler!
Imorgon blir det planering inför GHU året med tjockakompisen och sheltiemorsan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

fin-fina halsband :)
-jenny med Siri

Jessica sa...

Ah shit vad Nice, hur mycket skulle du ha för att göra ett fint till våra hundar här i torpa?!;) Du skulle ju kunna sälja sånna ju:) Så himla duktig är du!!!!!

Emma Nicklasson sa...

Åhhh, jag vill oxå pyssla. Ikväll kör vi järnet. Ideerna bara spritter i kroppen....NOOOOT! Hahahaha.

Anonym sa...

Vilka fina! :) Ses ikväll bcbruden ;)

Anonym sa...

Jättefina halsband, du e la fö duktig! Boka monter till nästa My Dog...! :-)
puss!
Pappa

Marita sa...

Jättefina halsband och kul med något annorlunda. Jag kan lägga ut dom till försäljning på min hemsida om du vill :)

Alice sa...

Kära syster vad duktig du är! Visste inte att du har startat företag?! Har du bestämt nåt käckt namn än?
Puss älskar dig och är så stolt över dig!
Lilla lillasyster