lördag 16 januari 2010

Mer spontanitet åt folket hörrini! :-)

Lördagskvällen var planerad att gå till hundpromenad och sedan pyssel i lägenheten. Hade tänkt sätta upp nya krokarna i hallen, städa, plocka undan julsakerna och ta fram symaskinen en liten stund. I stället fick man en inbjudan hem till familjen Dibén i Onsala! Jag o Camilla åkte hem och hämtade hundarna och sedan bar det av ut på landet ;-)
Blev middag, promenad och massor med spring för hundarna och sedan massor med mys i vardagsrummet. En riktigt trevlig kväll!
Hundarna är nu dödströtta och Freja har somnat vid mina fötter. Ska försöka flytta på henne lite så hon ligger PÅ mina fötter i stället då jag är så himla frusen om fötterna.

Imorgon är det dags för årsmöte för Göteborgs hundungdom och vi ska fint nog vara på Scandic Hotell Mölndal - lyx :-) Det är planerat att jag ska bli invald i styrelsen (om nu inte Hanna är j-vlig och röstar emot mig..) och det känns som en härlig början på det nya året!
Får försöka få till lite pyssel här i lägenheten imorgon istället!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Allt kostar här i livet Elin...

Elin sa...

Hahahaha.