måndag 25 januari 2010

Lååång dag.

Igår blev en väldigt härlig dag uppe på klubben tillsammans med Camilla + familj, Malin, Maria och ett besök av Emma. Det blev nybörjarträning för Camilla och Chilli och de andra tjejerna körde på med sina hundar. Freja och jag fick lite hjälp av Emma gällande bakombyten, ska träna mer hemma :-)
Det blev två timmar uppe på klubben och vi var trötta, kalla men glada när vi kom hem. Sen så blev det städning för hela slanten och nu kan man äntligen se golvet i mitt sovrum igen! Känns najs ;-) Efter lite mer städning blev det en tripp till P, där jag sovit i natt och bara mått bra. Har idag jobbat mellan 8-18 och sen suttit på möte med styrelsen + fler mellan 18.30-21.30, så det börjar kännas i huvudet nu om man säger så. Har saknat ihjäl mig efter tjejerna såklart, helt sjukt hur man kan sakna två små kryp efter bara ett dygn men som tur är har jag bästaste Elena och Maria som passat dem åt mig. Varit snälla mot Elena och gjort livet surt för Maria.
Nu ska jag tassa bort till soffan och krypa upp bredvid Freja som ligger och kastar längtande ögonkast åt mig. Nu ska vi bara kramas resten av kvällen! :-)

Inga kommentarer: