fredag 15 januari 2010

Det måste väl gå ner med antar jag.

De senaste dagarna har varit så härliga, det mesta har varit perfekt känns det som - och perfekt kan det ju inte alltid vara.
Så för att paja detta helt och hållet så fick jag precis mail om att min agilitykurs för nybörjare som skulle startat på tisdag är inställd pga för få anmälningar. :-( Kanske inte rätt årstid för en agilitykurs i mångas ögon, men i mina är det ju det. Man tränar inomhus och slipper köld och slask. Sen kan man sätta igång ute så fort det blir varmare. Men men, det är inte mycket att göra åt. Bara att hoppas på att det kommer fler datum och att fler vill vara med då. Men tråkigt känns det.... :-(

Träningsvärk efter gårdagens SMS-övningar har jag också. Men med tanke på att min soffa är i bättre form än jag så är det väl inte så konstigt.
Får försöka att inte gå mig för mycket i det här och försöka ha en bra dag ändå. Träningsmässigt är jag just nu supertaggad och längtar tills nästa måndag då det är dags att börja för Jenny igen. Stella har inte haft sin vanliga långa vintervila, men inte kört särskilt hårt under vintern. Tisdag längtar jag till - då blir det mer agilityträning tänkte jag, framför allt för Freja då vi ska upp till klubben på dagen.

1 kommentar:

Camilla och terroristerna sa...

Tråkigt att kursen blev inställd:(.
Hoppas att du får köra en kurs snart.
Jag får ta med mig Treo och gå kurs hos dig;).