fredag 22 januari 2010

Ibland svider det.

Jag har drömt aldeles, aldeles för mycket i natt och är helt slut i kroppen trots sju timmars sömn. Huvudet bultar, ögonen svider och resten av kroppen hänger inte med den heller. Nyss skrev jag ett långt inlägg om vad jag drömde och varför, men det blev för invecklat. Det känns som en seg morgon, så mycket jag kan printa ner.
Har inte mycket mer planer utsatta för dagen utom att jobba. Det blir betongbunker tills klockan 18 och efter det promenad någonstans och sen blir det nog bara slappande i soffan. Lördagen blir desto fullare verkar det som, med möten, shopping och träning i Borås.

Igår fick jag hem min specialbeställda kalender, som jag var hur nöjd som helst med. Framsidan blev jättefin och bilderna i den var toppenfina, allt var bra tills jag skulle börja skriva in kommande händelser då jag inser att kalendern är gjort för 2009! Känns inte som att jag har sådär jättestor nytta av den om man säger så. Så jag har mailat tillbaka till de som tryckte den och hoppas att de kan åtgärda felet, jag vill ha min kalender nuuuu!

3 kommentarer:

Pappa sa...

Älskade Gumman!
Så kan det kännas ibland.

Kom till oss ikväll, så ska vi ta hand om dig!

puss o kram
Pappa

Hanna sa...

och jag erbjuder soffa, lite rött vin och två öron!

sarasis sa...

älskling sis.
jag drömde om mami i natt också.
saknar dig! puss s