lördag 23 januari 2010

Smärtsam, mycket smärtsam fredagskväll.

Igår var det någon som kände på sig att jag inte mådde så bra, så Malin kom hit tillsammans med Ella och vi käkade pizza och låg i soffan. Jag orkade verkligen inte ta mig någonstans, skulle jag få ett gråtanfall, ja då var jag åtminstone hemma. Lite så kändes det, så det var skönt att Malin kom till mig. Det blev smaskiga oxfilepizzor till oss båda två och så lite godis på det efteråt. Himlans gott! Tittade lite på TV, gick någon film - tyvärr hade Malin gått när Nour el Refai körde ett gig ifrån RAW Comedy club - INGEN borde ha missat det. Jag skrattade så extremt mycket, vilket var skönt att göra.
Kan dock varna att det är aningen barnförbjudet ;-)

Tog även fram Elenas helvetesmaskin - en epilator och gick lös på min ben som behövdes en genomgång. Men jag kan lyckligt meddela att senast jag rakade eller vaxade benen var i november, och nu hade det egentligen inte växt ut mer än att jag kunnat ta det med en pincett. Helt otroligt, rekomenderas verkligen! Det gjorde inte lika ont denna gången... (första gången höll jag på att börja gråta) och jag kände mig helt plötsligt lite modig och efter många om och men beslöt jag mig för att gå på armhålorna också. NEJ, NEJ, NEJ säger jag bara. Den smärtan är det fan inte värt. Jag skrek HÖGT under tre försök, och epilatorn kom väl åt att rycka ut tre-fyra hårstrån och jag skrek som en stycken gris. Det blir rakhyvel där i fortsättningen, det är fan inte värt det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.
Skickar en tanke med hopp om att du skall må lite bättre!
Pussa Freja från Mys & Gin.
Kram Mikaela

Elin sa...

Hej Mikaela! Tack för det. Nu mår jag lite bättre :-) Fick du mitt mail? Kram