lördag 9 januari 2010

Hon kan min hund :-)

Stella har aldrig varit inne i en sån störig miljö förut som idag. Det har varit höga ljud, utrop, skällande hundar, hög musik, högtalarljud etc. etc. och Stella har inte varit negativt påverkad alls... Agilityn gick hur bra som helst. Full fart på Stella och vårat lilla lag gjorde nog bra ifrån sig. Det var riktigt, riktigt roligt och det ska bli superroligt att köra en runda till imorgon. Videon ifrån idag blev tyvärr katastrofsuddig av någon konstig andledning, allt annat som filmades blev i toppkvalité... såklart!
Stella har fått gå omkring på mässan kite med, varit riktigt nöjd me det också och hon har verkligen varit helcool hela dagen. Jag är så himla stolt över min lilla hund :-)

Dagen har jag varit jättetrevlig, och det har varit trevligt att träffa hundmänniskor som man kanske främst ser under sommarhalvåret :-) Vart man än vänder sig så möter man någon man känner. Härligt trevligt! Såklart tillbringat dagen med världens bästa GHU:are, men även Sofia, Malin och Maria. Det blev god lunch på Eden, lite shoppande och hann med att titta på BIG och BIS också. Imorgon blir det ännu en uppvisning tillsammans med GHU, sen blir det lite mer shopping, titta på freestyletävling och lite allmänt häng på mässan :-)

Kvällen har jag tillbringat mestadels i soffan med Freja i knäet, hon har legat och sovit på min mage och jag har legat uppkrupen under min goa, mjuka filt från Chilli som jag fick av Elena i julklapp. Helt underbart mysigt. Innan dess var det att ta tag i skiten och frosta av frysen, den dunsar is och rinner som sjutton ifrån köket nu, och efter det blev det ett långt varmt bad med hårinpackning - sjukt skönt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh är det en sån där filt med typ ludd på ena sidan o lent mys på andra?! i så fall har vi oxå sånna, heeeeelt underbara verkligen!!;)