tisdag 16 juni 2009

Åh vilken dag!

Det blev en paj till ! Fast jag hade slut på pajformar så fick ta två små istället - blev rabarberpajer, inte my best work - men de ska förhoppningsvis duga ändå. :-)

Jag och Stella har varit ute i 1,5 timme med våra nya hundvänner Camilla och hennes labbe/bc Elliot. Första hundmötet gick väldigt bra, sen tog vi en promenad upp till tynneredsslingan (som jag kallar den) och gick runt där lite, stannade till vid soffan och pratade en del. Det var väldigt roligt att bolla idéer och väldigt kul att få använda dom kunskaper jag samlat på mig på några som behöver det :-) Hoppas att hon fick med sig några nycklar hem i alla fall som hon känner att hon kan använda... och hoppas att de vill träffa oss igen! :-)

Jag vaxade benen förut. Vill ni ha ett tips? Testa hur varmt vaxet är innan ni kletar på en bred remsa på benet. Det KAN göra ont. Ett litet tips så där bara.
Fick besök av lillasyster Alice förut, bytte ut solglasögon mot Erik Hassle låtar - ett mycket bra byte. Blev lite solande i mina nya fina stolar i trädgården med Erik Hassle i bakgrunden. Kan det bli bättre?
Nu ska jag titta klart på Desperate (j-a Dave!) och sen blir det packning inför midsommarhelgen!

3 kommentarer:

Jessica sa...

hahahaha osså brände du dej;) hahahaha

Elin sa...

inte lite heller... damn va ont det gjorde!

Laban sa...

Göteborgsk musik:

Björn Rosenström

http://www.youtube.com/watch?v=6PAVN0_eta8