tisdag 9 juni 2009

Stella säger hej!

Lång dag, och det blir lika långt och tråkigt imorgon. Men då ska Stella i alla fall vara hos dagmatte, vilket gör dagen lättare att uthärda.

Nu har jag skickat iväg en massa bilder till framkallning. Håller på att göra iordning för en födelsedagspresent ifrån mig och systrarna till min morfar som fyller år snart.
Det är många födelsedagspresenter som ska fixas nu i Juni :-)

Gud, vilken bloggtorka jag drabbades av nu. Har varit sugen hela eftermiddagen på att komma hem och blogga, men nu står det bara aldeles still.





Stella vinkar och säger hej i alla fall!

3 kommentarer:

Veronica sa...

Hej! Jag har svårt nu i helgen också, helgerna är oftast fullbokade... Har du möjlighet en vardagskväll? Mån nästa vecka funkar t.ex. Vad sägs om det?

Camilla sa...

Hej! Vad din sida ser konstig ut nu för tiden, först en massa obegriplig text, sen får man scrolla ner...för att se nånting. Eller är det bara jag som ser det så? Hoppas det är bra med dig annars! Kram

Laban sa...

Jag märker då inget fel på bloggen. Den ser ut som vanligt.