måndag 1 juni 2009

Det är svettigt att sova..

Det var varmt i natt - jävligt varmt till och med - och jag hade riktigt svårt att sova. För ett tag sedan hade jag ganska grova sömnproblem, kunde ta 4-5 timmar innan jag somnade. Men det har inte hänt på nästan ett år, nu för tiden somnar jag direkt när jag går och lägger mig. Men igår var detta icke fallet. Jag var klarvaken, om än dödstrött, och låg mest och spretade med alla lemmar för att inte svettas ihjäl.

Nu är det återigen dags för mig att ta mig i kragen inför helgens instruktörskurs. Jag måste se till att läsa ut min apotekbok om Hundens hälsa, sen måste jag skriva färdigt de två träningsdagböckerna jag ska lämna in och sen så MÅSTE jag filma. Jag har haft lång tid på mig nu, har äntligen en videokamera - men nu har jag ingen som kan filma. Hoppas Jocke låter mig låna valpen imorgon bara nu när jag är ledig, i värsta fall får jag väl hyra en taxichaffis som får hjälpa mig. För nu måste det här bli gjort! Jag måste ha något att redovisa med och det ska helst innebära en videofilm med mig och mina träningshundar....

1 kommentar:

Danne sa...

Bara för dig att välja ngn av oss. Vi är rörbara =)

www.ennytidennystrid.blogg.se