tisdag 2 juni 2009

Hemsidan ska bli finare.

Jag sitter för närvarande och plåttrar lite med Mammas minnessida, Remember Kajsa. Håller framför allt på att uppdatera lite om graven just nu, tog lite kort när vi var där på Mors dag.

Jag vaknade tidigt imorse, har sovit dåligt inatt och drömt massa mardrömmar. Tittade på begravningen i videokameran igår och grät en del. Jag hade behövt dig här, jag saknar dina armar omkring mig. Så, det blev ingen bra djupsömn inatt.

Försökte ta mig själv i kragen så fort jag vaknade, så jag inte förstör hela dagen. Har satt upp mina ramar med FAN (fine art nude) korten som Fredrik tog för ett tag sedan. Blev riktigt fint, köpte ett par mörkbruna, lite halv"gamla" ramar som passade jättebra. Får se hur många jag kan chocka som kommer på besök nu med.

Har även satt upp två ramar ute på balkongen, som för övrigt bara blir grönare och grönare. Nu odlas det utöver chilli, solroser och vitlök där ute även tomater! Ska bli spännande och se vad som blir av det hela.

Nu ska jag åka till typ Siba och hitta en sladd till pappas videokamera som jag kan ansluta till datorn. Emma filmade mig när jag försökte träna monstret Dio igår och idag ska även Maria filma en snutt hoppas jag. Så nu gäller det bara att se till att man får in skiten i datorn sen också. Annars får jag probleeem. Det kanske är lika bra att det inte blir någon video, var ju meningen att jag skulle träna en VALP till den här redovisningen - inte ett 20 kilos monster. Men visst, han har två dagar kvar som valp efter redovisningen - så ingen som kan säga något. Men STOR är han.

Allmänt konstig i huvudet är han också, han blir glad när han ser mig (köttbulletanten) sen så ägnar han gärna en halvtimme åt att gråta efter husse och pappa, får spel när han ser dom. Sen när jag säger hejdå, då drar han nästan husse i asfalten för att springa efter mig. Förbaskade hund....

Mobilbild på Dio, 5 månader och tre veckor tillsammans med pappa Ase.

2 kommentarer:

AnnaElin sa...

Åh vännen... Tiden läker inte alla sår, men det lär en att hantera smärtan... Jag tänker på dej!

lina sa...

Fan va coolt yrke, skulle älska det om jag inte var allergisk :( love dogs,. en fråga bara, hur många besökare har du per dag? Nyfiken bara! Ciao