fredag 26 juni 2009

Nu åker vi.

Nu tar jag med mig Ella & Stella, packar in oss i Ärtan och åker ut till Hajom. Gud så härligt det ska bli att bara vara själv och må bra i ett dygn i alla fall.


Ska se om jag får igång gräsklipparen, annars får det vara :-)
Imorgon blir det promenad i skogarna med hundarna, solande på gräsmattan och badande i Asksjön - gud vad härligt det ska bli.

Ingen dator får följa med, ingen TV, inget rinnande vatten - ingenting. Men det är liksom halva nöjet.
Finns inget annat Paradis än Hajom.

3 kommentarer:

Laban sa...

Men Chilli då? :-(

Trevlig sommarnöjesvistelse för övrigt, Ella & Stella. Ta väl hand om matte! ;-)

Camilla sa...

Ååå där hade jag å Ellie velat varaaa, guuud så fuskiiigt! ;)

AnnaElin sa...

Hej söta du!

Hoppas verkligen att helgen blev minst lika lyckad som du väntade dej! Vädret har ju varit underbart..!
Sååå synd att jag inte kunde följa med... Hoppas att det kommer fler tillfällen!!
KRAM!