tisdag 16 juni 2009

Ännu mera bloggande

Jag har en trevlig nyhet att berätta, som jag har fått hålla inne ett tag tills det blev officiellt.
Jag kommer att börja blogga via Vovve.net ! Vovve är en samlingsplats för hundinstresserade, forum, rasbeskrivningar, artiklar och numera även några bloggar av olika slag. Det ska bli oerhört roligt att delta i Vovve-familjen på riktigt. Jag har varit medlem där sedan 2005, och fått mycket hjälp i forumet genom åren. Nu när jag dessutom har möjligheten att hjälpa någon tillbaka då och då så känns det ännu roligare!

:-)

Bloggen kommer att startas den 1/7 och adressen får ni strax innan dess!

1 kommentar:

Laban sa...

Elin,

Vad trevligt med en vovve-sajt.

Min katt körde agility helt på egen hand idag och hoppas upp på schatullet utan min uppmaning. Hon förknippar nämligen detta med att få gå ut. Nyckeln ligger på schatullet och halsbandet brukar hon få på sig där. Att hon redan hade halsbandet på sig när hon hoppade upp är en annan femma.

Trevlig midsommar i Västeråstrakten.

Hur står sig förresten pajerna under de väntans tiderna? Klarar de sig i kylskåpet eller fryses de in?