lördag 13 juni 2009

Ett på-väg-inlägg.

Nu är jag på väg in till badrummet, för att sminka mig, sprang förbi datorn och kunde inte låta bli att skicka ut ett litet morgoninlägg, men det får bli ett snabbt sådant!
:-)

Jag var hos Linda igår, hämtade möbler som jag tog till pappa och tjejernas lägenhet, bestämde mig sen för att åka förbi Ica smycke - bara för att handla lite småsaker. Men låg ju på leden då jag kommer på att hej, Kvantum är ju på vägen. Så jag åker in där, de har byggt om något kolossalt! Men snyggt när man vänjer sig, jag springer omkring och letar efter isbergssalladen då jag ser en smått galen kvinna springa omkring och skrika högt att "de har byggt om! man kan inte gå in där" och peka på en ny vägg. Nähä tänker jag, galna kärring. Då jag helt plötsligt får se Elena! Lilla, goa, käcka Elena från Plönninge som jag inte träffat sedan jag tog studenten!
Hon bor här i Göteborg nu, och inte var som helst utan typ 200 meter ifrån mig. Sagt och gjort, vi bestämde oss fort för att tillbringa kvällen tillsammans. Vi åkte hem till mig ihop, tog Stella, gick till Elena där vi lämnade mat och satt sen hemma hos mig resten av kvällen och bara pratade.
Det är skönt att ventilera ibland Elena :-)

Hjälp, nu har jag bråttom! Hinner inte ens lägga upp en bild... !Adios amigos.

3 kommentarer:

Laban sa...

Vilken skillnad!

Jag träffade nyligen på en person som jag inte mött på åren de nio.

Det resulterade i att vi följdes åt promenerandes (vilket vi båda redan gjorde då vi möttes) i någon halvtimme. Sedan skildes våra vägar. Han till sin bil, och jag till min.

Jessica sa...

Haha åh så roligt.
jag träffade sara ch, moa o pip idag på tävlingen;) den sistnämnda gjorde mig oxå förvånad! haha

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?