söndag 7 juni 2009

Jomen visst.

Igår var det redovisning som gällde! Redovisade både Dios träning och även min träning med Ebba. Det gick riktigt bra även om jag nog skulle haft längre filmer (mer feedback då!)
Hade utvecklingssamtal med Catta, och det var bara roligt! Fick höra många positiva kommentarer och förhoppningar om framtiden, mer kan jag inte säga i nuläget.

Igår kväll blev det mys hemma hos Maria. Satt och drack 3,5or och tittade på fotboll (jävla danskjävlar). Malin kom förbi en stund och hade med sig yrvädret Ella, som faktiskt var ganska lugn för att vara Ella. Funderar på om Malin hade drogat henne.
Blev kvar till strax efter tolv och då fick jag promenadsällskap HELA vägen hem av Marias pojkvän, det är inte illa det. Sådant uppskattar man!

Trött som ett litet as är jag nu, har ont i huvudet och har sovit dåligt inatt. Får se hur den här dagen utvecklas, den kommer att påbörjas med ett avstånds-lydnads-pass :-) i slottskogen och kommer att avslutas med flyttstädning i pappas lägenhet. (wohow!)


Du förstår inte vad du har gjort med mig... Jag längtar efter dig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg du har:)

Marie Dahlén sa...

mm, den låten är sååå fin
får lite dåligt samvete när du är så hurtigt duktigt aktiv med vovvsen. cilla och goodie ligger under mitt skrivbord på kontoret och sover, men snart ska vi ut till stallet.
Krrrram

tjackis sa...

hej darling! Miss u! Hoppas monstrena mår bra hemma! pöss